Často kladené otázky
Můžeme realizovat přípravy den před svatbou?
Ano, statek Vám předáme v dopoledních hodinách den před svatbou a přebíráme si jej dle dohody druhý den po svatbě. Během těchto 3 dnů máte statek jen pro sebe a nebudete nikým rušeni.
Můžeme si zajistit vlastní dodavatele (catering, květiny atd.)?
Ano, nemáme žádné smluvní dodavatele, takže máte svobodnou volbu všech dodavatelů. Máme ale soupis dodavatelů, kteří u nás pracují často a máme na ně jen pozitivní reference. Jejich seznam Vám rádi zašleme.
Jaká je kapacita svatby?
S ohledem na velikost našich stodol, sociální zázemí a vybavení je maximální kapacita 67 hostů.
Je k dispozici ubytování?
O možnostech ubytování Vás rádi informujeme prostřednictvím emailu. Stačí nás kontaktovat na uvedený email, telefon nebo přes box v sekci "Kontakt".
Jaká je cena za pronájem a jak zjistím volné termíny?
Aktuální volné termíny, cenu a další doplňující informace Vám zašleme emailem. Stačí nás kontaktovat na uvedený email, přes sociální sítě nebo přes box v sekci "Kontakt".
Je možné mít na svatbě pejsky?
Bohužel to není možné. Snažíme se držet náš statek v maximální čistotě a bereme ohled na alergiky. Na svatbách si také hosté nebo jejich děti rádi sednou do trávy a neradi bychom, aby je čekalo nepříjemné překvapení :)
S jakým vybavením můžeme počítat? A jsou k dispozici i nějaké dekorace?
V rámci pronájmu máte nejen praktické vybavení ale i množství dekorací. Kompletní soupis naleznete v sekci "Inventář". Navíc nabízíme možnost zapůjčení dekorací, které Vám dovezeme na místo v den předání. Dekorace ze sekce "Půjčovna" je možné zapůjčit i na svatby mimo náš statek. Pro více informací nás kontaktujte.
Co když bude na svatbě pršet?
Pokud se počasí nevydaří nevadí. K obřadu Vám komfortně poslouží naše malá stodola.