Často kladené otázky

Můžeme realizovat přípravy den před svatbou? 

Ano, statek Vám předáme v dopoledních hodinách den před svatbou a přebíráme si jej druhý den po svatbě. Během těchto 3 dnů máte statek jen pro sebe a nebudete nikým rušeni. 

Jak je to s cateringem? 

Můžete si zvolit catering bez omezení, pokud si ale vyberete jednoho z 5 námi ověřených dodavatelů obdržíte od nás slevu na nájemném. Všechny informace Vám zašleme emailem. 

A co ostatní dodavatelé (květiny, kapela, fotograf atd.?

Výběr ostatních dodavatelů je zcela ve Vaší režii. Vytvořili jsme pro Vás soupis dodavatelů, kteří u nás pracují často a máme na ně jen pozitivní reference. Jejich seznam Vám rádi zašleme. 

Jaká je kapacita svatby?

S ohledem na velikost našich stodol, sociální zázemí a vybavení je maximální kapacita 65 hostů.  

Je k dispozici ubytování? 

O možnostech ubytování Vás rádi informujeme prostřednictvím emailu. Stačí nás kontaktovat na uvedený email, telefon nebo přes box v sekci "Kontakt". 

Jaká je cena za pronájem a jak zjistím volné termíny?

Aktuální volné termíny, cenu a další doplňující informace Vám zašleme emailem. Stačí nás kontaktovat na uvedený email, přes sociální sítě nebo přes box v sekci "Kontakt".

Je možné mít na svatbě pejsky? 

Bohužel to není možné. Snažíme se držet náš statek v maximální čistotě a bereme ohled na alergiky. Na svatbách si také hosté nebo jejich děti rádi sednou do trávy a neradi bychom, aby je čekalo nepříjemné překvapení :) 

S jakým vybavením můžeme počítat? A jsou k dispozici i nějaké dekorace? 

V rámci pronájmu máte nejen praktické vybavení ale i množství dekorací. Kompletní soupis naleznete v sekci "Inventář". Navíc nabízíme možnost zapůjčení dekorací, které Vám dovezeme na místo v den předání. Dekorace ze sekce "Půjčovna" je možné zapůjčit i na svatby mimo náš statek. Pro více informací nás kontaktujte. 

Co když bude na svatbě pršet?

Pokud se počasí nevydaří nevadí. K obřadu Vám komfortně poslouží naše malá stodola.